Mobile menu

Glosarios para wordfast??
Thread poster: Esther Vagogne
Esther Vagogne  Identity Verified
Local time: 16:08
French to Spanish
+ ...
Apr 23, 2004

Hola a todos,
La verdad es que soy nueva en esto de la traducción asistida. Utilizo wordfast desde hace poco tiempo y quería saber si se pueden compartir las memorias de traducción con otros traductores. En caso afirmativo, donde se pueden encontrar? Gracias por vuestra ayuda!

Direct link Reply with quote

Fernando Toledo  Identity Verified
Germany
Local time: 16:08
Member (2005)
German to Spanish
Glosario o TM? Apr 23, 2004

Esther Vagogne wrote:

Hola a todos,
La verdad es que soy nueva en esto de la traducción asistida. Utilizo wordfast desde hace poco tiempo y quería saber si se pueden compartir las memorias de traducción con otros traductores. En caso afirmativo, donde se pueden encontrar? Gracias por vuestra ayuda!

En realidad una TM sólo es una ayuda para un cliente/tema determinado. Yo abro una TM para cada nuevo cliente, por lo tanto no sé para que podría servirte mezclar varias TMs.
Otra cosa son los glosarios, esos sí que son una gran ayuda pero no creo que haya mucha gente que quiera compartir sus glosarios producto de años de trabajo.
En Proz, en el punto de menú Kudoz/Search Glossaries puedes empezar a coleccionar términos.

Suerte

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Glosarios para wordfast??

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs