Mobile menu

C贸mo cobrar PowerPoint
Thread poster: Jose Antonio Trujillo

Jose Antonio Trujillo
Peru
Local time: 05:59
English to Spanish
May 5, 2004

Estimados amigos: hace un tiempo que hago algunas traducciones de Power Point, cobraba como siempre de acuerdo al n煤mero de palabras porque la verdad las presentaciones eran muy simples. Pero ahora me han pedido traducir una que viene con objetos incrustados, organigramas, listas y muchas otras cosas m谩s que hacen "trabajosa" la traducci贸n porque tengo que achicar letras para que quepa la traducci贸n en los recuadros, tengo que editar im谩genes y hacer todo lo posible para que el documento traducido se parezca lo m谩s posible al original. No fue dif铆cil en s铆 la traducci贸n pero si complicada por estos formatos.

Creo que cobrar meramente por palabra no tomar铆a en cuenta todo el tiempo que me ha demandado realmente el trabajo. Pero 驴qu茅 otro par谩metro puedo usar?

Direct link Reply with quote

Sol  Identity Verified
United States
Local time: 05:59
Spanish to English
+ ...
S铆, hay que cobrar May 5, 2004

C贸brales por "formatting". Es algo que lo puedes cobrar aparte por el tiempo que te lleve, porque no es un servicio puramente de traducci贸n. Claro que eso hay que aclararlo antes de hacer el trabajo.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

C贸mo cobrar PowerPoint

Advanced search

LSP.expert
You鈥檙e a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It鈥檚 easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs