Pages in topic:   < [1 2]
Off topic: Oh Yes!, Wait a minute, Mr Greendyk!!!!!.....
Thread poster: Aurora Humarán (X)
Bill Greendyk
Bill Greendyk  Identity Verified
United States
Local time: 22:12
Member (2002)
Spanish to English
+ ...
¡Muchas gracias a todos! Jun 14, 2004

Quedo muy agradecido y feliz por los muchos buenos deseos de todos ustedes. Lo pasamos mis cumpleaños ayer muy tranquilos, con la familia, en un domingo lluvioso por fuera, pero sonriente por dentro.

De verdad no merezco ni la mitad de los comentarios expuestos arriba; sólo me queda agradecerles y añadir que si es así, pues estoy en buena compañía. Espero conocer a la mayoría de ustedes en julio, pero aún antes del hecho, los veo y considero como familia, más que amigos
... See more
Quedo muy agradecido y feliz por los muchos buenos deseos de todos ustedes. Lo pasamos mis cumpleaños ayer muy tranquilos, con la familia, en un domingo lluvioso por fuera, pero sonriente por dentro.

De verdad no merezco ni la mitad de los comentarios expuestos arriba; sólo me queda agradecerles y añadir que si es así, pues estoy en buena compañía. Espero conocer a la mayoría de ustedes en julio, pero aún antes del hecho, los veo y considero como familia, más que amigos.

De nuevo, ¡muchísimas gracias a todos, y que Dios los bendiga!

con todo el cariño del mundo,

Bill
Collapse


 
Patricia Baldwin
Patricia Baldwin
United States
Local time: 19:12
Spanish to English
+ ...
Happy Belated Birthday Billy!!! Jun 15, 2004

Dear Billy,

I am arriving rather late to your party but my heart is true... and I would like to wish you the best of years and happiness, may you be able to live according to our Dear Father's will,
His presence be with you and your family always.

Hope to see you super soon at our Wow-Wow in Buenos Aires..thank you for staying with us.

God Bless

Patricia


 
Gabi
Gabi
Local time: 04:12
German to Spanish
+ ...
Felicidades Bill! Jun 16, 2004

Llego tarde pero no podía dejar de felicitarte. Una persona hermosa que nos regaló tanto de sí en este foro...
Felicidades hoy y siempre!


 
Maria Rosich Andreu
Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Local time: 04:12
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
feliz cumpleaños... Jun 16, 2004

de parte de esta despistada.

¡Espero que fuera un feliz día!

Saludos,
Maria


 
Pages in topic:   < [1 2]


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Oh Yes!, Wait a minute, Mr Greendyk!!!!!.....






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »