Mobile menu

¡ ATENCIóN! CUIDARSE DE ESTA AGENCIA: UNIVERSAL TRANSLATIONS
Thread poster: Bertha S. Deffenbaugh

Bertha S. Deffenbaugh  Identity Verified
United States
Local time: 17:11
English to Spanish
+ ...
May 22, 2002

Cuidado con UNIVERSAL TRANSLATIONS, Toronto, Canada.

Sugiero lean este posting:

http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&eid_c=13756&topic=2929&forum=23

Direct link Reply with quote

BelkisDV  Identity Verified
United States
Local time: 20:11
Spanish to English
+ ...
Gracias Bertha May 22, 2002

¡Ya esto es el colmo de los colmos! Ese tipo necesita ayuda profesional de un psiquiatra. Y todos.....averiguen antes de proponer sus ofertas de donde provienen. A este tipo de locos estamos expuestos ¡qué horror!

Bertha S. Deffenbaugh  Identity Verified
United States
Local time: 17:11
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Hay que indagar... May 22, 2002

...una agencia que no conocemos antes de aceptar un trabajo.

Al leer las notas que recibió Henry de esta gente/tuza, yo también quedé espantada.

Albert Golub  Identity Verified
Local time: 02:11
English to French
important too May 22, 2002

just to let u know that universal translations and blue white translations are both owned by the same sorry guy. so be careful if you meet them.

byeeeee

Martin Perazzo  Identity Verified
Spain
Spanish to English
+ ...
Este se√Īor ya tiene mucha fama... May 22, 2002

He leído acerca de sus fechorías en varias listas de distribución que tratan sobre el tema de las agencias y los pagos. Desde luego, es del tipo de personas que es mejor \"perderlas\" que \"encontrarlas\".

Martín

Edward Potter  Identity Verified
Member (2003)
Spanish to English
+ ...
What's going on here? May 22, 2002

As far as I can tell somebody has made an accusation against this guy, though I don\'t know what it is. He says he didn\'t do it, whatever \"it\" was and is very angry about it. I did notice that he doesn\'t have a very mature way of handling things which undermines his credibility. It is not clear what is happening from this link:

http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&eid_c=13756&topic=2929&forum=23

All the best to all my Spanish-English herman@s.

Edward

xxxPaul Roige
Spain
English to Spanish
+ ...
My nephew lawyer in L.A. May 22, 2002

Quote: \"Legal action will be taken against proZ AND you personally (my nephew lawyer in L.A. will gladly take care of you).\"

BelkisDV  Identity Verified
United States
Local time: 20:11
Spanish to English
+ ...
Acerca del abogadillo... May 22, 2002

¬ŅPero es que el loco este no sabe que no se puede amenazar a nadie de esta forma? S√≥lo habr√≠a que contactar al Colegio de Abogados (Bar Association) del estado donde se encuentra dicho \"Matlock\" y radicar una acusaci√≥n contra √©l para que vea qu√© l√≠o se le va a armar.

Esto me pasó a mí con un abogado en Florida, cuando después de haberme encargado una traducción, me pagó y puso un paro al cheque. Después, el muy inepto me escribió una carta A MANO y FIRMADA en membrete de su bufete amenazándome. Inmediatamente me comuniqué con el Florida Bar Association y lo acusé, exponiendo mis pruebas. Por poquito le cuesta la licencia, y sé de hecho que tuvo que cerrar el negocio de revistas que publicaba. Hay que parar a estos abusadores.

Belkis

Fernando GalvÔŅĹn
English to Spanish
+ ...
Lista negra May 22, 2002

Como profesionales independientes, una de las ventajas que tenemos es la de poder decidir con que empresas queremos trabajar y con qu√© otras no. Igual no viene demasiado al caso, pero la mala educaci√≥n de este tipo ya me parece el colmo; yo propondr√≠a crear una \"lista negra\" p√ļblica de agencias de traducci√≥n, donde figuren aquellos clientes que conviene evitar. Quiz√° de esta forma se terminar√≠an algunos abusos.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

¡ ATENCIóN! CUIDARSE DE ESTA AGENCIA: UNIVERSAL TRANSLATIONS

Advanced search

TransPDF.com PDF Translation
Fast and Reliable PDF Translation - reduce your workload while maintaining quality

Unlock the potential of PDFs, taking your original PDF, replacing the text with your translations from your preferred tools and in minutes, get a high quality, ready-to-use, translated PDF. Try it now - your first 50 pages are free.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs