Mobile menu

No consigo desinstalar programa
Thread poster: Nema
Nema  Identity Verified
Local time: 22:36
English to Spanish
+ ...
Feb 12, 2005

Hola a todos

Hoy me he descargado el Kazaa para buscar música etc. Resulta que cuando parecía estar instalado me salió un mensaje de error que decía "kazaa provocó un error en Kernell.Dll" y el programa se cerró. Decidí desinstalarlo, con lo cual me fui a -Mi PC-agregar/quitar programas y seleccioné el Kazaa. El caso es que en vez de DESinstalarlo, el ordenador me ofrece instalarlo,pero yo lo que quiero es deshacerme de él. ¿Alguien me puede ayudar? (¿¿¿¿Para qué se me habrá ocurrido bajarme el Kazza????)

Direct link Reply with quote

Fernando Toledo  Identity Verified
Germany
Local time: 22:36
German to Spanish
Intenta Feb 12, 2005

instalarlo y después desinstálalo.

Después con algún programa, como Ad-adware, borra todos los espías que te pueda haber instalado.

Si no lo logras así, vete a:

Inicio/ejecutar y en el cuadro de diálogo escribe regedit.exe

Allí busca (2° menú/buscar, mi SO no está en español) una y otra vez "Kazaa" hasta que no encuentre ninguno más.

Saludos

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

No consigo desinstalar programa

Advanced search

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs