Consulta acerca de facturacion
Thread poster: Darío Zozaya
Darío Zozaya
Darío Zozaya  Identity Verified
Argentina
Local time: 08:27
Member
English to Spanish
Apr 11, 2005

Hola a todos...quisera hacerles una consulta. Acabo de finalizar mi primer trabajo para el exterior...y llega el momento en que debo facturar. He visto por ahi que muchos facturan a traves del programa Practicount & Invoice, es éste el tipo de facturas con el que trabajan las agencias? O debe enviárseles una factura real (me refiero a una que no sea electrónica, claro está). Muchas gracias!

 
Leopoldo Gurman
Leopoldo Gurman
United States
Local time: 07:27
English to Spanish
Deberías consultarlo con ellos Apr 11, 2005

Hay clientes a los que una factura electrónica les sirve, y otros que requieren de una "verdadera". Un sencillo mail al cliente te resolverá el problema.
Saludos =:)

Leopoldo


 
Fernando Toledo
Fernando Toledo  Identity Verified
Spain
Local time: 13:27
German to Spanish
Practicount Apr 11, 2005

te hace una factura real, cómo la envíes tú es otra cosa. Lo bueno de este programa es que en segundos te cuenta 5000 documentos (ya quisiéramos) y te hace la factura para cada cliente. Luego la puedes enviar, según te lo pidan o sea habitual, en forma electrónica o por correo.

Yo personalmente la paso a PDF y le meto un cerrojo

Venga


Fernando


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Consulta acerca de facturacion






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »