Mobile menu

Tarifas Traducción Jurada
Thread poster: Sofía
Sofía
English to Spanish
+ ...
Sep 19, 2005

Hola, soy nueva en la profesión de traductora, y me gustaría saber dónde puedo consultar tarifas de traducción -jurada sobre todo-, para establecer las mías propias. Las tarifas que he encontrado en Internet difieren bastante unas de otras. La verdad es que estoy un poco liada y debo remitir al MAE las tarifas de traducción jurada lo antes posible.
Muchas gracias por vuestra ayuda.

Direct link Reply with quote

Jesús Marín Mateos  Identity Verified
Local time: 13:38
English to Spanish
+ ...
Lista de Traductores/Interpretes Jurados Sep 20, 2005

Hola:
En España hay una e-lista de traductores/interpretes jurados y es ahí donde deberías consultar, para subscribirte debes ser traductor jurado asi que mejor que ellos nadie. Me parece que es una lista de yahoogroups pero no estoy seguro.
Suerte.

[Edited at 2005-09-20 07:37]

María José Iglesias  Identity Verified
Italy
Local time: 14:38
Italian to Spanish
+ ...
Lista de RedIris Sep 20, 2005

Puedes preguntar también en la lista de traductores de RedIris que es una de las más serias en España.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Tarifas Traducción Jurada

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs