Mobile menu

Wordfast
Thread poster: xxxlaurichi78
xxxlaurichi78
English to Spanish
+ ...
Jul 19, 2002

Hola a todos,

Tengo un problema urgente con Wordfast. Necesito enviar una memoria a un colega en formato de texto y no sé cómo acceder a ella desde el menú ni cómo exportarla. ¿Alguien puede ayudarme?

Gracias,

Laura

Direct link Reply with quote

xxxJulioBarrios
Local time: 15:07
Spanish to English
+ ...
Espero esto te ayude Jul 19, 2002

He utilizado Wordfast, aunque no puedo decirte que sea un experto. Intenta ir a C:\\ y busca la MT de Wordfast. Es un archivo con extensión .txt, o desde \"Inicio\" > \"Buscar\" indícale a tu PC que te lo encuentre. Una vez que lo halles, puedes enviarlo a tu amigo, el la renombra y la puede utilizar. Creo que es así... Ojalá esto te ayude

two2tango  Identity Verified
Argentina
Local time: 16:07
Member
English to Spanish
+ ...
Memoria de Wordfast Jul 19, 2002

Primero y principal, tu amigo la va a usar con Wordfast? Si es así, busca la memoria con extensión .txt = WfMemory.txt, tal como indica el otro Prozetiano, es copiar y enviar como adjunto. De lo contrario, suponiendo que tu amigo la pueda requerir para Trados, el sistema es distinto, pero no complicado. Suerte!!

Del manual: to re-use a Wordfast TM with TWB: 1. In Wordfast, click the Export button to create a TMX export of your current TM. Then send it to your friend!!!
[addsig]

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Wordfast

Advanced search

TransPDF.com PDF Translation
Fast and Reliable PDF Translation - reduce your workload while maintaining quality

Unlock the potential of PDFs, taking your original PDF, replacing the text with your translations from your preferred tools and in minutes, get a high quality, ready-to-use, translated PDF. Try it now - your first 50 pages are free.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs