Mobile menu

HIspanoamericanos residiendo en España
Thread poster: Lextranslator

Lextranslator
Spain
Local time: 16:32
English to Spanish
+ ...
Feb 6, 2006

Soy mexicano y estoy residiendo en España. En México estuve trabajando igual de traductor pero ahora tengo en España escasos 6 meses y pienso quedarme aquí, ¿es más conveniente darse de alta en hacienda en España que en México?
En proz yo tengo que resido en México ya que es la manera principal en la que buscan a un traductor que traduzca a español mexicano. Por lo cual, no creo que sea conveniente poner España ya que sería más para el castellano con el cual no tengo problema pero principalmente yo soy traductor al español mexicano. Consejos que puedan aportar serán bienvenidos, de antemano muchísimas gracias.
Alejandro García

[Edited at 2006-02-06 11:57]

[Edited at 2006-02-06 17:49]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

HIspanoamericanos residiendo en España

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs