Mobile menu

El sindrome Andersen-Tawil
Thread poster: mark24609
mark24609
United States
Local time: 17:05
English to Spanish
+ ...
Feb 20, 2006

Estoy haceindo una traduccion para la universidad de Rochester de enfermedades raras. En ingles es Andersen-Tawil Syndrome que es AST. Quiero saber si alguien sabe decirlo en espanol. Me imagino que seria El síndrome Andersen-Tawil, pero no estoy seguro y necesito saber las siglas. Si pongo SAT, eso es otra cosa SAT es el Síndrome del Aceite Tóxico. Ojala que alguien me pueda ayudar

Direct link

two2tango  Identity Verified
Argentina
Local time: 21:05
Member
English to Spanish
+ ...
Usa la sección de KudoZ Feb 20, 2006

Hola Colega, bienvenido al foro español de ProZ.com, el rinconcito más vivaracho del sitio. Aquí podrás encontrar una cálida comunidad con mucho para compartir.

Para cuestiones terminológicas debes recurrir a la sección de KudoZ, la segunda opción del menú desplegable superior.

En la misma encontrarás extensos glosario que posiblemente solucionen tus dudas. Y si los glosarios no te ayudan, puedes plantear una consulta a los colegas dentro del sistema KudoZ.

Saludos,
Enrique

Direct link

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

El sindrome Andersen-Tawil

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs