Mobile menu

Conexión al internet
Thread poster: Kristina Wolf

Kristina Wolf  Identity Verified
Australia
Local time: 11:02
Member (2004)
Spanish to German
+ ...
Apr 10, 2006

Hola,

alguien me puede ayudar con información sobre los tipos de cables que se necesitan para conectarse al internet en España? Tengo uno para Inglaterra y otro para Alemania, pero no tengo idea si es el mismo sistema que se usa en España.

Kristina

Direct link Reply with quote

Fernando Toledo  Identity Verified
Germany
Local time: 01:02
Member (2005)
German to Spanish
Si te refieres Apr 10, 2006

a una conexión con modem, necesitas un cable estándar de teléfono, el que viene con todos los equipos, el enchufe (a la pared) alemán es diferente.

Cuando viajo a España simplemente saco el cable del teléfono del sitio donde esté, ya sea mi madre, un hotel o la casa de un amigo y lo meto en el laptop, eso es todo. Con una conexión gratis a Telefónica o Terra (llamada local) es suficiente para salvar cualquier situación. Si te quieres establecer en España, seguramente lo que necesites es ADSL y los cables y demás te los proporciona el proveedor.

Saludos

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Conexión al internet

Advanced search

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs