Mobile menu

Wordfast deinstallar
Thread poster: kadu
kadu
Spain
Local time: 20:57
Spanish to German
+ ...
Sep 4, 2002

Hola a todos! A ver si hay alguien que me podría ayudar. Había instalado Wordfast, pero al no utilizarlo (porque no he tenido tiempo para leerme el manual) lo he quitado de mi PC. Pero ahora en todos mis documentos de Word aparecen unos simbolos raros. Como los puedo quitar? Gracias de antemano.

Direct link Reply with quote

Carlos Moreno  Identity Verified
Colombia
Local time: 13:57
Member (2003)
English to Spanish
+ ...
Mira en la barra de iconos superior Sep 4, 2002

Al extremo derecho, al lado del porcentaje de zoom, hay como una P. Si la pulsas, desaparecen todos esos bichos raros.

Que disfrutes tu trabajo, como yo disfruto el mío!

kadu
Spain
Spanish to German
+ ...
TOPIC STARTER
Muchas gracias! Sep 5, 2002

Gracias, lo he solucionado. Es maravilloso que aquí en proz siempre hay alguien dispuesto a ayudar. Vielen Dank!

kadu
Spain
Spanish to German
+ ...
TOPIC STARTER
Muchas gracias! Sep 5, 2002

Gracias, lo he solucionado. Es maravilloso que aquí en proz siempre hay alguien dispuesto a ayudar. Vielen Dank!

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Wordfast deinstallar

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs