Word y Trados
Thread poster: Paula Lara Domínguez
Paula Lara Domínguez  Identity Verified
Spain
Local time: 19:01
English to Spanish
+ ...
Nov 28, 2006

Acaban de mandarme el SDLX Lite y me gustaría utilizarlo con una traducción que ya he empezado en word. ¿cómo puedo hacerlo?

Direct link Reply with quote

Marta Fernandez-Suarez  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 18:01
English to Spanish
no creo que se pueda Nov 29, 2006

Hola, Paula:

Que alguien me corrija si me equivoco, pero creo que no vas a poder hacerlo.

Nunca he utilizado la versión Lite, pero me parece recordar que alguien me comentó una vez que SDLX Lite te permite abrir los ficheros bilingües que te manden (y consultar la memoria de traducción, etc.), pero no crear uno tú misma.

Para empezar a traducir con SDLX, necesitas obtener una versión bilingüe (.itd) a partir de la que tienes. Te aparecería el idioma de partida a la izquierda y escribirías tu traducción en la columna de la derecha.

Un saludo,

Marta

[Edited at 2006-11-29 15:53]

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Word y Trados

Advanced search

LSP.expert
You’re a freelance translator? LSP.expert helps you manage your daily translation jobs. It’s easy, fast and secure.

How about you start tracking translation jobs and sending invoices in minutes? You can also manage your clients and generate reports about your business activities. So you always keep a clear view on your planning, AND you get a free 30 day trial period!

More info »
BaccS – Business Accounting Software
Modern desktop project management for freelance translators

BaccS makes it easy for translators to manage their projects, schedule tasks, create invoices, and view highly customizable reports. User-friendly, ProZ.com integration, community-driven development – a few reasons BaccS is trusted by translators!

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs