Busco un traductor para entrevistarle
Thread poster: Núria Calafell

Núria Calafell
English to Spanish
Dec 13, 2006

Hola a todos,
Me llamo Núria Calafell y actualmente estoy cursando un máster sobre traducción y nuevas tecnologías en la Universidad Autónoma de Barcelona. Para un ejercicio de la asignatura "Orientación laboral", necesito encontrar un traductor profesional con el perfil que a mí me gustaría tener para hacerle una breve entrevista (envío las preguntas por e-mail). El perfil es el siguiente:

Un traductor o una traductora en plantilla en una empresa de traducción, si puede ser especializado/a en localización.

La entrevista es breve y, aunque todos los alumnos podremos leer todas las entrevistas, se mantendrá la privacidad de los entrevistados. La necesito para mediados de enero.

Muchas gracias por colaborar.

Núria Calafell

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Busco un traductor para entrevistarle

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs