Obligación con la Agencia de Protección de Datos
Thread poster: xxxLia Fail
xxxLia Fail  Identity Verified
Spain
Local time: 04:29
Spanish to English
+ ...
Apr 19, 2007

Estoy totalmente perdida, a pesar de 2 visitas al gestor (¿¿¿¿para que le pago???), en cuanto a la obligación de "notificar" a la AGDP en cuanto a los ficheros con "datos personales" que guardo como autónoma. Y a pesar de pesquisas en https://www.agpd.es.

Lo que busco es un formulario para "notificar".... y no lo encuentro. Lo que encuentro son muchas páginas de texto muy pequeño, y no veo nada de "notificar".

¿Hay alguien que me puede explicar que hacer?

Direct link Reply with quote

Maria Garcia  Identity Verified
Local time: 04:29
English to Spanish
+ ...
Un link Apr 19, 2007

No tengo muy claro como va, porque nunca he dado altas de ficheros (casi siempre me limito a informar sobre el ejercicio de los derechos de acceso, cancelación y rectificación), pero eso es lo que he encontrado

Creo que puedes dar de alta tu fichero de forma online.

https://www.agpd.es/index.php?idSeccion=606

Espero haberte ayudado.

Saludos

M

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Obligación con la Agencia de Protección de Datos

Advanced search

Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums