Mobile menu

Certificación en México
Thread poster: xxxAleja C
xxxAleja C
Afghanistan
Local time: 02:56
Spanish to English
+ ...
May 16, 2007

Quisiera ver si alguien me puede ayudar con ésto. Quiero sacar mi sello de perito traductor, y la convocatoria del TSJDF habla sobre un examen que hay que presentar, pero no dice fechas ni lugar. ¿Alguien sabe? ¿Necesito tomar algún curso en especial? Y otra cosa, apenas voy a empezar en este negocio, así que me pregunto qué será mejor: ¿Empezar como independiente y buscar "trabajitos" o empezar a trabajar con un traductor y después independizarme?

Direct link Reply with quote

Pablo Mayen  Identity Verified
Mexico
Local time: 17:26
English to Spanish
+ ...
DOF (Diario Oficial de la Federación) May 16, 2007

Hola Alejandra,

La convocatoria para peritos traductores sale en el Diario Oficial de la Federación, aunque no estoy seguro por qué fecha, creo que es a mediados de año.

Yaotl Altan  Identity Verified
Mexico
Local time: 17:26
Member (2006)
English to Spanish
+ ...
Fecha May 17, 2007

Yo tenía entendido que era entre agosto y septiembre. Me dicen que el sello tenía validez por varios año pero que ahora es anual. ¿alguien puede confirmar o rechazar esta versión?

Mil gracias.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Certificación en México

Advanced search

WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs