Mobile menu

¿Alguien conoce Wordfast?
Thread poster: Sara Occhipinti Villar
Sara Occhipinti Villar  Identity Verified
Belgium
Local time: 01:34
English to Spanish
+ ...
Jan 26, 2003

Queridos colegas,

he oido hablar de esta herramienta CAT y me gustaría saber si alguien la utiliza y/o conoce. ¿Es comparable a las renombradas Trados, SDLX o Dejà Vu?

Estoy intentando decidir cuál de ellas adquirir, por lo que cualquier sugerencia es bienvenida.

Gracias a todos,

un saludo

Sara

Direct link Reply with quote

Patricia Posadas  Identity Verified
Spain
Local time: 00:34
Member (2002)
English to Spanish
+ ...
Wordfast Jan 27, 2003

Hola, yo utilizo Wordfast y me parece igual de útil que Trados para lo que es la traducción de documentos. Trados tiene más funciones para gestión de proyectos y organización de la terminología etc.Depende del uso que le vayas a dar, ya que la diferencia de precio es enorme. He terminado por adquirir Trados para \'tranquilizar\' a mis clientes, que lo conocen más.

MIRA LA INFO EN ESTE LINK DE PROZ: http://www.proz.com/?sp=cat/tools

Por cierto, una TM creada con Wordfast se abre y utiliza perfectamente con Trados y vice-versa. Una vez no me andaba bien Trados, y limpié el documento con Wordfast

[ This Message was edited by:on2003-01-27 09:12]

Sara Occhipinti Villar  Identity Verified
Belgium
Local time: 01:34
English to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Muchas gracias, Jan 27, 2003

he visitado el link que me has sugerido y ya empiezo a aclararme un poco más.

Saludos,

Sara

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

¿Alguien conoce Wordfast?

Advanced search

Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs