Mobile menu

Off topic: "El peor día de mi vida" - vídeo divertido sobre las experiencias con el Internet
Thread poster: Andrea Brumma

Andrea Brumma
Spain
Local time: 11:16
English to German
+ ...
Dec 15, 2007

Hola a tod@s:

Seguro que todos hemos vivido una situación parecida alguna vez. Quieres buscar información en Internet, mandar un correo electrónico importante o un proyecto que acabas de terminar … y de repente se te escapa un grito desesperado: “¡No tengo INTERNEEEET!” Vídeo divertido (en español) sobre la dependencia del Internet, los servicios técnicos y lo que se puede convertir en el “peor día en la vida de un traductor”.

http://es.youtube.com/watch?v=2OBZHB5I89A&feature=related

Saludos
Andrea

Direct link Reply with quote

Giovany Rodríguez Monsalve
Colombia
Local time: 05:16
English to Spanish
+ ...
!Buenísimo! Dec 15, 2007

Hacía un día que no me reía tanto.

Esta situación la he vivido varias veces y siempre sucede cuando tengo que enviar un proyecto terminado.

Muy gracioso este muñequito, especialmente su entonación.

!Gracias Andrea!

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

"El peor día de mi vida" - vídeo divertido sobre las experiencias con el Internet

Advanced search

PerfectIt consistency checker
Faster Checking, Greater Accuracy

PerfectIt helps deliver error-free documents. It improves consistency, ensures quality and helps to enforce style guides. It’s a powerful tool for pro users, and comes with the assurance of a 30-day money back guarantee.

More info »
Across v6.3
Translation Toolkit and Sales Potential under One Roof

Apart from features that enable you to translate more efficiently, the new Across Translator Edition v6.3 comprises your crossMarket membership. The new online network for Across users assists you in exploring new sales potential and generating revenue.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs