Trados 6.5 y Word 2007
Thread poster: Susana García Quirantes
Susana García Quirantes
Local time: 01:08
Italian to Spanish
+ ...
Feb 19, 2008

Hola a todos,

tengo que hacer mi primera traducción usando Trados Workbench y mi problema es el siguiente:

cuando abro Word 2007 me aparece la barra de herramientas de Trados, pero no funciona.

¿Es posible que Trados 6.5 y Word 2007 no sean compatibles?

Espero que alguien me pueda ayudar.

Gracias a todos de antemano

Direct link Reply with quote

Fabien Champême  Identity Verified
Spain
Member (2007)
English to French
+ ...
Retrocompatibilidad Feb 19, 2008

Trados 6.5 es compatible con Office 2003 y anteriores, pero no con Office 2007. La única versión de Trados totalmente compatible con office 2007 es SDL Trados 2007.
SDL Trados 2007 es compatible con Office 2000, Office XP, Office 2003 y Office 2007.

Tienes 2 opciones: actualizar Trados o utilizar una versión anterior de Office.

Fabien

Susana García Quirantes
Italian to Spanish
+ ...
TOPIC STARTER
Gracias. Feb 19, 2008

Muchas gracias Fabien...me estaba volviendo loca...pero al final se ha confirmado lo que me temía...

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Trados 6.5 y Word 2007

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs