ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas

User
Thread poster: Oliver Dirs
Bra bokföringsprogram?
Oliver Dirs
United Kingdom
Local time: 21:34
Swedish to English
+ ...
May 14, 2008

Någon som kan rekommendera ett bra bokföringsprogram? Jag vill ha någonting som är enkelt och kan ladda ner sista informationen från Skatteverket för att också hjälpa med/automatisera skattedeklarationen. Visma Enskilda Firma låter nästan perket, men viserligen kan inte hantera intäkter från utomlands...Någon som har åsikt på nåt annat Visma program eller Unicell, Edison eller Mamut?

Dessutom märkte jag häromdagen att Swedbank (tror jag) har gratis e-bokföring kopplat till sina affärskonton. Någon som har provat detta?

Tack på förhand,
Oliver

Direct link Reply with quote

johan73
Local time: 22:34
Bokföringsprogram Apr 5, 2009

Det finns många bra bokföringsprogram. Du bör absolut ladda ned oct test först så att du får ett program som passar dina behov. Jag har inte testat skattedeklaration men vet att tex Visma har en del funktioner för jus tdetta. Själv har jag testat Hogia och REKO.
Kolla in Ekonomiprogram.net för olika bokföringsprogram.

Direct link Reply with quote

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Mats Wiman[Call to this topic]
Anna Herbst[Call to this topic]
Tania Samuelsson[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Bra bokföringsprogram?

SDL MultiTerm Extract 2014
Save time by automatically extracting terms. Save 15% on ProZ.com

SDL MultiTerm Extract 2014 allows you to automatically create candidate term lists from your existing documentation. This removes the manual effort involved with traditional terminology creation, allowing you to rapidly add terms to SDL MultiTerm.

More info »
memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »