| User | Thread poster: corrado95 Metatexis visar både engelsk text och min svenska översättning | corrado95 Sweden |
Jag har börjat testa Metatexis och översatt en fil.
När jag var klar fick jag en fråga liknande "want to go to next step" och jag svarade YES.
Nu ser jag både originaltexten och min översättning och en massa röda "måsvingar" där dessa är gjorda.
Hur kan jag få bort den engelska texten och spara min fil? | | | | To report site rules violations or get help, contact a site moderator: You can also contact site staff by submitting a support request » | | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | | Metatexis visar både engelsk text och min svenska översättning | Anycount & Translation Office 3000 | Translation Office 3000
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.
More info » |
| | SDL Trados Studio 2011 | Buy or upgrade today and save up to 15%
SDL Trados Studio 2011 is the latest market-leading translation memory software from SDL. Now with Track Changes, Bilingual Word Files support, new Display Filter, AutoSuggest and more great details.
More info » |
| |