| User | Thread poster: Mats Wiman Tänkvärt om utrotningshotade svenska ord | Mats Wiman Sweden Local time: 03:31
 Member (2000) German to Swedish + ... Moderator of this forum | | Madeleine MacRae Klintebo United Kingdom Local time: 02:31 Swedish to English + ... | | Bara en vecka till nästa högtidsdag | Jun 7, 2010 |
Och redan nu känner jag mig mycket gammal.
Fast jag kan stolt säga att jag inte har någon aning om vilken färg taskbottenblå är. | | | | Mario Marcolin Sweden Local time: 03:31
Member (2003) English to Swedish + ... |
att använda några av orden varje vecka (dag) så överlever de!
I början av förra seklet (långt innan Facebook) utkom en ordbok över föråldrade ord och uttryck i svenskan.
Den fick uppenbarligen rätt läsare efter som många av orden i den återkom från de sälla jaktmarkerna och finns med oss än! | | | | To report site rules violations or get help, contact a site moderator: You can also contact site staff by submitting a support request » | | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | |
| Tänkvärt om utrotningshotade svenska ord | SDL Trados Studio 2011 Starter Edition | Discover Studio 2011 for only 99€ per year!
SDL Trados Studio 2011 Starter Edition is the new low cost entry-level version of the leading translation memory software. This version is ideal for part-time translators and is a subscription based product. Follow the link to buy or learn more.
More info » |
| | SDL MultiTerm Extract 2011 | Save time by automatically extracting terms. 15% off!
SDL MultiTerm Extract 2011 allows you to automatically create candidate term lists from your existing documentation. This removes the manual effort involved with traditional terminology creation, allowing you to rapidly add terms to SDL MultiTerm.
More info » |
| |