Mobile menu

Fira!
Thread poster: Anette Herbert

Anette Herbert  Identity Verified
Local time: 16:05
English to Swedish
+ ...
Sep 25, 2002

Hej allihopa!

Jag är en ny medlem på proz.com, och nu vill jag fira att jag fått mina första 100 kudoZ-poäng! Jag har lärt mig så MYCKET av er, frågorna, svarandet och nu tycker jag inte översättning är ett ensamt jobb mer.

Det känns som om jag har kollegor och jag är väldgit stolt över er också-

Så, jag vill gärna bjuda laget runt på en virtuell drink (vad du vill förstås) och skålar med mig!

Ha en jättebra dag allihopa - ni är fantastiska!

Anette

Direct link Reply with quote

Glenn Viklund  Identity Verified
Albania
Local time: 17:05
English to Swedish
+ ...
Skål Anette! Sep 25, 2002

Det kommer att bli många, många ytterligare KudoZ-poäng för dig, men än bättre är ju att du kommer att vara till stor hjälp!

MVH,

Glenn V.

PS. Det var väl champagne i glaset?

[ This Message was edited by: on 2002-09-25 18:46 ]

Lise Smidth  Identity Verified
Austria
German to Danish
+ ...
Tillykke :-) Sep 26, 2002

100 point er vist allerede ret godt gået, når man oversætter inden for de skandinaviske sprog!

Din fornemmelse af at have kolleger gennem ProZ er også noget af det, jeg synes er vigtigst - især når man som jeg bor i udlandet (Østrig i mit tilfælde) og ikke har nogen \"sprogkolleger\" boende rundt om hjørnet

Og der er masser af hjælpsomme mennesker her - også uden for KudoZ-spørgsmålene

vh

lise

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Norwegian to Swedish
+ ...
Cheers Sep 26, 2002

Jag minns den där känslan också. Men jag har varit med så länge, så på den tiden var det inte så svårt -- det var inte så många som svarade. Idag måste man ju hugga inom några mikrosekunder för att vara först med rätt svar.

Nästa mål är 500. Då kommer du upptäcka att du får vissa \"rättigheter\" som att ta bort opassande frågor, göra easy till pro och vice versa etc.

Så skål - jag tror jag tar mig en liten whiskas - nä whisky menar jag. Vadå, jamare som jamare

Hans B

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Fira!

Advanced search

Translation news in Sweden

SDL MultiTerm 2017
Guarantee a unified, consistent and high-quality translation with terminology software by the industry leaders.

SDL MultiTerm 2017 allows translators to create one central location to store and manage multilingual terminology, and with SDL MultiTerm Extract 2017 you can automatically create term lists from your existing documentation to save time.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs