https://www.proz.com/forum/translation_in_spain_la_traducci%C3%B3n_en_espa%C3%B1a/119771-escuelas_de_traductores_en_espa%C3%B1a.html

Escuelas de traductores en España
Thread poster: zazona
zazona
zazona
English to Italian
Nov 4, 2008

Hola,
soy italiana y estoy buscando escuelas de traducción en España. (toda España, zona norte, a distancia)
¿me podéis recomendar alguna?
Gracias,
Erika


[Editado a las 2008-11-04 14:57]


 
alfliberatutti
alfliberatutti
Local time: 02:39
Hola Nov 29, 2008

Hola,
me llamo Mauro y soy italiano.Toy buscando una escuela de traduccion tambien en espana o donde sea en europa...yo te puedo consejar la escuela de traduccion de Granada q es una de las mejores en espana.
haz me saber porfavor si has encontrado otras alternativas interesantes.
me puedes escribir a mi correo si quieres :
[email protected]

[Modificato alle 2008-11-30 17:52 GMT]


 
tradukwk2
tradukwk2
Local time: 02:39
Spanish to German
+ ...
Escuela de traductores en España Dec 13, 2008

las mejores par mí, personalmente son Granada,Univesidad Pontificia Comillas-Icai-Icade(Madrid) Salamanca,y la de Oviedo,sobre todo para Inglés

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Monika Jakacka Márquez[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Escuelas de traductores en España


Translation news in Spain





TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »