Mobile menu

Diccionario Jurídico - Financiero Español-Francés
Thread poster: NTRAD

NTRAD
Spain
Local time: 02:30
English to Spanish
+ ...
Apr 3, 2009

Hola a todos!

Me gustaría saber cuál consideran que es el mejor diccionario jurídico y económico de esàñol-francés-español.

En mi opinión, el diccionario jurídico Alcaraz Varó y el de términos económicos y comerciales del mismo autor es uno de los mejores de inglés-español-inglés pero desconozco si existe un diccionario reconocido de francés.

Muchas gracias!

Direct link Reply with quote

peixe
Member (2005)
Portuguese to Spanish
+ ...
se aproximan Apr 3, 2009

aunque no son como el de Alcaraz Varó, los siguientes - que yo conozca - AMOROS RICA-MERLIN WALCH, Dictionnaire juridique (varias ediciones) y CANTERA ORTIZ DE URBINA y otros autores, Dicionario económico-jurídico francés-español (Cuenca 1999). Buen fin de semana, peixe.

peixe
Member (2005)
Portuguese to Spanish
+ ...
más: Apr 4, 2009

CHAPRON-GERBOIN, Dictionnaire de l'espagnol économique et commercial (espagnol-français, français-espagnol), Ed. Garnier, 1985 (gestion, langue de la presse, marketing, informatique, droit, correspondance commerciale).
Lo que se dice diccionario financiero no conozco ninguno. Salve, Peixe.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Maria Castro[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Diccionario Jurídico - Financiero Español-Francés

Advanced search

Translation news

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

More info »
WordFinder
The words you want Anywhere, Anytime

WordFinder is the market's fastest and easiest way of finding the right word, term, translation or synonym in one or more dictionaries. In our assortment you can choose among more than 120 dictionaries in 15 languages from leading publishers.

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs