KudoZ home » Croatian » Automotive / Cars & Trucks

FTM

Croatian translation: fiksna toca mjerenja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:FTM
Croatian translation:fiksna toca mjerenja
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

23:21 Feb 7, 2009
Croatian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / police report
Croatian term or phrase: FTM
Širina kolnika autoceste A1 na mjestu prometne nesreće je 10,40 m. Za FTM uzeta je sjeveran točka početka zaustavnog ugibališta SOS-a u situacijskom planu označena brojem 1. PTM je okomica spuštena sa FTM na rub kolnika u situacijskom planu označena brojem 2.
_ molim za pomoć što je FTM i PTM - netko tko se razumije u saobraćajke
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
fiksna toca mjerenja
Explanation:
Ausgangspunkt der Messung
Selected response from:

Branka Premovic
Germany
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1fiksna toca mjerenjaBranka Premovic
5fiksna tocka mjerenjaBranka Premovic


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fiksna toca mjerenja


Explanation:
Ausgangspunkt der Messung

Branka Premovic
Germany
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Hvala najljepša, Branka!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
8 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fiksna tocka mjerenja


Explanation:
fiksna je fiksna!
a ptm je pomerna -> znaci varira = suprotno od fiksnog

Branka Premovic
Germany
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: PTm= verschiebbarer Punkt der Messung?