ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish » Linguistics

będącego czy będącemu

Polish translation: będącemu

21:53 Jun 22, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics / gramatyka
Polish term or phrase: będącego czy będącemu
Technik serwisowy umieści na urządzeniu etykietę ostrzegawczą, mającą na celu zapobiec nieprawidłowemu wykonywaniu połączeń, będącego przyczyną błędów 106.
xxxnnowak
Polish translation:będącemu
Explanation:
moim zdaniem musi zgadzać się przypadek:
Twój przykład:
...zapobiec (komu? czemu?) wykonywaniu...., (jakiemu?) będącemu ...

Przykład inny:
... nie zauważyć (kogo? czego?) wkonaniania .... (jakiego?) będącego ...
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3będącemu
Rafal Korycinski
5 -1będących
Marcin Łakomy


Discussion entries: 9





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
będącego czy będącemu
będących


Explanation:
Jeśli połączeń, to bedących przyczyną błędów.

Marcin Łakomy
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: to nie połączenia są przyczyną błędów, tylko ich nieprawidłowe wykonanie - i to do wykonania odnosi się imiesłów 'będący'
1 hr
  -> Teraz już widzę o co chodziło autorowi pytania, ale wstawienie 'będącemu' wydaje mi się półśrodkiem. Warto byłoby to zdanie przeredagować.

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
będącego czy będącemu
będącemu


Explanation:
moim zdaniem musi zgadzać się przypadek:
Twój przykład:
...zapobiec (komu? czemu?) wykonywaniu...., (jakiemu?) będącemu ...

Przykład inny:
... nie zauważyć (kogo? czego?) wkonaniania .... (jakiego?) będącego ...

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
22 mins
  -> dziękuję :-)

agree  Agnieszka Hayward: zgadzam sie takze z Marcinem, ze warto byloby przeredagowac to zdanie, bo brzmi ciut kulawo.// bedacego!
1 hr
  -> dziękuję :-)

agree  anglista: bo komu czemu - będącemu...
11 hrs
  -> dziękuję :-)