ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Serbian » Medical: Health Care

stacionar

Serbian translation: stacionarno/bolničko lečenje/ispitivanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:stacionar
Serbian translation:stacionarno/bolničko lečenje/ispitivanje
Entered by: Mira Stepanovic

21:50 Feb 23, 2008
Serbian to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Serbian term or phrase: stacionar
Račun medicinskih usluga
Vrsta usluge: stacionar

Jel to znaci bolnički boravak
Veronica Prpic Uhing
United States
stacionarno/bolničko lečenje/ispitivanje
Explanation:
stacionar - 'stacionarno lečenje/ispitivanje' ili kao što ste rekli 'bolničko lečenje' tj. hospitalizacija.
npr.:

I Odeljenje za gastroenterologiju ( lok 37-31)

* Odeljenje obavlja stacionarno ispitivanje i lečenje bolesnika sa oboljenjima organa za varenje hrane. Smešteno je u zgradi ranije Interne A klinike, na II spratu. Ima ukupno 26 postelja (18 postelja standardne nege kao i 8 postelja poluintenzivne nege).

ili:

II Odeljenje za hepatologiju ( lok 37-27)

* Odeljenje obavlja stacionarno ispitivanje i lečenje bolensika sa oboljenjima jetre i bilijarnog stabla. Smešteno je u zgradi ranije Interne A klinike na II spratu. Ima ukupno 24 postelje (16 postelja standardne nege kao i 8 postelja pouintenzivne nege).
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Mira, hvala puno svaka čast to je to!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stacionarno/bolničko lečenje/ispitivanje
Mira Stepanovic
2dispensary
Mihailolja


Discussion entries: 2





  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dispensary


Explanation:
My edition of Morton Benson has this as "Dispensary" or "Aid station", an office or place where medicines are given out.

Neka vrsta apoteke?


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/dispensary
Mihailolja
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stacionarno/bolničko lečenje/ispitivanje


Explanation:
stacionar - 'stacionarno lečenje/ispitivanje' ili kao što ste rekli 'bolničko lečenje' tj. hospitalizacija.
npr.:

I Odeljenje za gastroenterologiju ( lok 37-31)

* Odeljenje obavlja stacionarno ispitivanje i lečenje bolesnika sa oboljenjima organa za varenje hrane. Smešteno je u zgradi ranije Interne A klinike, na II spratu. Ima ukupno 26 postelja (18 postelja standardne nege kao i 8 postelja poluintenzivne nege).

ili:

II Odeljenje za hepatologiju ( lok 37-27)

* Odeljenje obavlja stacionarno ispitivanje i lečenje bolensika sa oboljenjima jetre i bilijarnog stabla. Smešteno je u zgradi ranije Interne A klinike na II spratu. Ima ukupno 24 postelje (16 postelja standardne nege kao i 8 postelja pouintenzivne nege).



    Reference: http://www.klinicki-centar.co.yu/index.php?option=com_conten...
Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mira, hvala puno svaka čast to je to!