KudoZ home » Albanian to English » Art/Literary

Brigjet danteske te Adriatikut

English translation: The Dantesque coastline of the Adriatic / The Dantesque Coasts of the Adriatic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:brigjet danteske te Adriatikut
English translation:The Dantesque coastline of the Adriatic / The Dantesque Coasts of the Adriatic
Entered by: Monika Coulson

15:14 Apr 1, 2003
Albanian to English translations [PRO]
Art/Literary
Albanian term or phrase: Brigjet danteske te Adriatikut
Eshte titulli i nje artikulli gazete. Artikulli flet kryesisht per refugjatet shqiptare dhe emigracionin ilegal.
Ledia Kita
Albania
"The Dantesque Coastline of the Adriatic"
Explanation:
Hi, Ledia,
I would simply say "The Dantesque Coastline of the Adriatic", with Dantesque meaning "in the style of Dante; characterized by impressive elevation of style with deep solemnity or somberness of feeling."

Hope this helps,
diana



--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 15:45:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Some sites where to check \"Dantesque\"

http://www.wordreference.com/English/definition.asp?en=dante...

http://www.beetfoundation.com/words/d/alt.dantesque.html
Selected response from:

DiJ
Grading comment
Me vjen keq qe pergjigjja ime po jepet pak me vonese dhe kjo sepse sapo u ktheva nga nje udhetim 2 ditor. Ju falenderoj te gjitheve per pergjigjet dhe veçanerisht zj. Kristo per komentet e saj mjaft te vlefshme. Kjo eshte hera e pare qe une kam vene nje pyetje ne ProZ. dhe me ka bere shume pershtypje pergjigjet e shpejta dhe mjaft te interesuara per te ndihmuar nje perthyese tjeter ne punen e saj. Nese deshironi ta lexoni artikullin (me te vertete ju keshilloj ta beni kete gje dhe do te me jepni te drejte, shpresoj) eshte botuar nga Rando Devole ne gazeten Bota Shqiptare, 26 mars-4 prill 2003, Itali. Nuk e di nese kjo gazete apo ky artikull ndodhen ne internet, megjithate kushdo qe nuk e gjen dhe eshte i interesuar ta lexoje mund te me kontakoje drejtperdrejt dhe une jam e gatshme t'ua dergoj ate. Autorin e njoh personalisht dhe une e mora drejtperdrejt nga ai. Kohet e fundit z. Devole ka shkruar nje seri artikujsh qe lidhen me emigracionin ne kete gazete dhe une mund te them se jane te mrekullueshme.

Pune te mbare te gjitheve dhe siç themi ne shqiptaret "ua shperblefsha ne te tilla raste". Faleminderit.

Ledia

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4"The Dantesque Coastline of the Adriatic"DiJ
5 +2Mjaft intriguese
Diana Kristo
5The Adriatic dantesque seashore ...mergim
5Dantesque coastland of the Adriatic seaxxxAlbanMullaj
5More infoDevis Kolonja


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
More info


Explanation:
Mund te japesh ter fjaline ky perdoret kjo fraze?

Devis Kolonja
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxAlbanMullaj: eshte titull
2 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
"The Dantesque Coastline of the Adriatic"


Explanation:
Hi, Ledia,
I would simply say "The Dantesque Coastline of the Adriatic", with Dantesque meaning "in the style of Dante; characterized by impressive elevation of style with deep solemnity or somberness of feeling."

Hope this helps,
diana



--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 15:45:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Some sites where to check \"Dantesque\"

http://www.wordreference.com/English/definition.asp?en=dante...

http://www.beetfoundation.com/words/d/alt.dantesque.html

DiJ
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Me vjen keq qe pergjigjja ime po jepet pak me vonese dhe kjo sepse sapo u ktheva nga nje udhetim 2 ditor. Ju falenderoj te gjitheve per pergjigjet dhe veçanerisht zj. Kristo per komentet e saj mjaft te vlefshme. Kjo eshte hera e pare qe une kam vene nje pyetje ne ProZ. dhe me ka bere shume pershtypje pergjigjet e shpejta dhe mjaft te interesuara per te ndihmuar nje perthyese tjeter ne punen e saj. Nese deshironi ta lexoni artikullin (me te vertete ju keshilloj ta beni kete gje dhe do te me jepni te drejte, shpresoj) eshte botuar nga Rando Devole ne gazeten Bota Shqiptare, 26 mars-4 prill 2003, Itali. Nuk e di nese kjo gazete apo ky artikull ndodhen ne internet, megjithate kushdo qe nuk e gjen dhe eshte i interesuar ta lexoje mund te me kontakoje drejtperdrejt dhe une jam e gatshme t'ua dergoj ate. Autorin e njoh personalisht dhe une e mora drejtperdrejt nga ai. Kohet e fundit z. Devole ka shkruar nje seri artikujsh qe lidhen me emigracionin ne kete gazete dhe une mund te them se jane te mrekullueshme.

Pune te mbare te gjitheve dhe siç themi ne shqiptaret "ua shperblefsha ne te tilla raste". Faleminderit.

Ledia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anila Mayhew
15 hrs

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL): A gjendet në internet ky artikull për t'i hedhur një sy?
1 day1 hr
  -> HI, Edlira, Do te shikoj nese e gjej kete artikull ne gazetat e Tiranes. Pershendetje, diana

agree  Diana Kristo
1 day11 hrs

agree  Flamur
165 days

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Dantesque coastland of the Adriatic sea


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 17:50:28 (GMT)
--------------------------------------------------

The Dantesque coastland of the Adriatic sea



xxxAlbanMullaj
Native speaker of: Albanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
The Adriatic dantesque seashore ...


Explanation:
Edhe variantet e kolegëve më duken përkthime të sakta. Po ju jap edhe mendimin tim.Përzgjedhja ju mbetet ju.

mergim
United States

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Mjaft intriguese


Explanation:
E dashur Ledia,
Nuk e kam lexuar artikullin por nga sa thua në përmbledhje, arrij në këto konkluzione:
Danteske, në anglisht "Dantean" dhe "Dantesque" (shpesh mund të përdoren për njëra tjetrën)ka kuptimin:
1. Studjues ose admirues i Dantes.
2. Që ka të bëjë me Danten, veprën ose stilin e tij.
Pra dy kuptimet janë denotative, të drejtpërdrejta.
Në rastin e titullit, sigurisht nuk kemi të bëjmë me kuptimin denotativ por me atë konotativ, pra shprehës të emocioneve. Fjala merr kuptim metaforik të cilin rrallë e gjen në fjalorë.
Të gjithë e dimë se Dante u bë i njohur nga trilogjia e tij "Komedia Hyjnore": "Ferri", "Purgatori" dhe "Parajsa". Njihet më shumë për stilin e tij të mprehtë në përshkrimin e vuajtjeve njerëzore (Kujtoni nga shkolla Kont Ugolinin, Minosin, Françeska da Riminin, etj.).
Pra konotacioni i fjalës në këtë artikull lidhet me vuajtjet njerëzore. Duke ditur se emigracioni ilegal vuan në përgjithësi, besoj se edhe titulli këtë ka dashur të shprehë, që brigjet italiane nuk janë fort miqësorë. Pavarësisht nga kjo, të shkëputur si tutill do të mendoja për tre versione të cilat përçojnë ide të ndryshme.
1. The Italian Coast of the Adriatic (pa asnjë nuancë, tekst neutral).
2. The Dantesque Coasts of the Adriatic (në anglisht ka kuptimin më tepër të diçkaje që ka lidhje me Danten. Gjithsesi një rreth njerzish do ta kuptonin metaforën, aludimin në anglisht). Përkthimi i D. Jovanit është i saktë.
3. The Unhospitable Shores of the Adriatic. (Aludimi është më i drejtpërdrejtë, kuptohet nga më shumë njerëz, gjithsesi jo aq intrigues sa i dyti por përsëri intrigues dhe e bën lexuesin t'i futet artikullit).
Në versionin e tretë përdora një varg të Bajronit Në "Cajld Haroldin" kur flet për "unhospitable shores" të Sulit.
Pra një titull në dukje mjaft i thjeshtë mund të nxjerrë probleme të tilla. Prandaj do të të sugjeroja që përkthimin e titullit lëre gjithënjë për në fund. Sepse titullin mund ta ndërrosh plotësisht në vartësi të ekuivalencës emocionale.


Diana Kristo
United States
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anila Mayhew: Incredible! What an explanation. Thank you!
3 hrs

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
19 days