KudoZ home » Albanian to English » Energy / Power Generation

zbara

English translation: bar/busbar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:zbara
English translation:bar/busbar
Entered by: Silke Blumbach

04:42 Feb 7, 2009
Albanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Albanian term or phrase: zbara
Lidhja e HEC-it me rrjetin e transmetimit do te realizohet nepermjet carjes se linjes 110 kV ne piken me te pershtatshme dhe hyrje-daljes se saj ne ZBARAT 110 kV te nenstacionit te centralit.
Shoqeria duhet te realizoje shpronesimin e territorit te nevojshem per bazamentet e shtullave per pjesen e linjes qe do te behet hyrje-dalje ne ZBARAT e nenstacionit te centralit.

Kam bere kete pyetje me pare dhe mora pergjigjen "bay", por nuk gjej dot ekuivalentin gjerman. (E kisha gjetur vete atehere, por e kam ate perkthim ne nje kompjuter te prishur.)
Pra, a mund te me jepni nje sinonim apo me shpjegoni se cfare eshte zbara?
Silke Blumbach
Germany
bar/busbar
Explanation:
Këto në anglisht janë bars, ose busbars kur bëhet fjalë për collective bars.
Selected response from:

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Grading comment
Faleminderit shume!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3bar/busbar
Fabiana Papastefani-Pezzoni
4panel
Nick Beqo


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
bar/busbar


Explanation:
Këto në anglisht janë bars, ose busbars kur bëhet fjalë për collective bars.

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Faleminderit shume!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Αlban SHPΑTΑ
2 hrs
  -> Falemnderit, Alban :)

agree  Sherefedin MUSTAFA
3 hrs
  -> Falemnderit, Sherefedin :)

agree  Translation Link
6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panel


Explanation:
A board having switches or buttons.

Nick Beqo
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian