ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Albanian to English » Law: Taxation & Customs

taksa e mbajtur në burim

English translation: withholding tax

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:taksa e mbajtur në burim
English translation:withholding tax
Entered by: amurati

15:30 Apr 24, 2013
Albanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Albanian term or phrase: taksa e mbajtur në burim
it is a tax withheld in the source but I want to find a better translation or suggestion.
amurati
withholding tax
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2013-04-26 04:37:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Faleminderit!
Selected response from:

Αlban SHPΑTΑ
Albania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1withholding tax
Αlban SHPΑTΑ
4Final Tax
Klemi


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Final Tax


Explanation:
Final Tax
Termi përdoret për të përshkruar të ardhurat që janë subjekt i tatimit të mbajtur në burim dhe që nuk përfshihen në të ardhurat për qëllime të llogaritjes së tatimit me shkallë progresive. Tatimi i mbajtur në burim përfaqëson kështu detyrimin tatimor përfundimtar të tatimpaguesit në lidhje me të ardhurat në fjalë. Tatimi i mbajtur në burim për pagesa të tilla si dividendë, interes, ose honorare/qira të shfrytëzimit të nëntokës (royalties) që u paguhen jorezidentëve shpesh përfaqëson një tatim përfundimtar në lidhje me detyrimin tatimor të marrësit në vendin që vendos tatimin (një tatim shtesë mund të jetë ende i pagueshëm në vendin e rezidencës së marrësit).

Klemi
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
withholding tax


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2013-04-26 04:37:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Faleminderit!

Αlban SHPΑTΑ
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: faleminderit


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ΕRѴӀЅ ОЅНΑϜӀ
16 hrs
  -> Faleminderit!