KudoZ home » Albanian to English » Law (general)

dispozitiv

English translation: purview (decision purview)


22:22 Jan 15, 2008
Albanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Court decisions
Albanian term or phrase: dispozitiv
Particularly in phrase "dispozitivi i vendimit"
Sweetie
United Kingdom
English translation:purview (decision purview)
Explanation:
Si fillim, dispozitiv i një vendimi në terminologjinë ligjore (në Itali dhe në Shqipëri), me aq sa kam parë unë, do të thotë "një pjesë përbërëse e një vendimi". Fjala dispozitiv është shumë afër në të dëgjuar me "disposition", që Keti me të drejtë thotë se është mbyllje e një vendimi, por në këtë rast, me sa kuptoj unë nuk kemi të bëjmë me "disposition" se sa me një dispozitiv. Ky është në të vërtetë një term italian (në forma të tjera të gjuhës italiane do të thotë një pajisje, makineri, pjesë, aparat, etj) ku dispozitiv në terminilogjinë e së drejtës do të thotë edhe pjesë përbërëse e një ligji/vendimi.

Unë nuk para përdor shumë burime online, dhe më vjen keq që nuk ua tregoj dot, por tani kam parasysh dy fjalorë ligjorë me të cilët punoj, që më shpjegojnë këtë gjë.

Shpresoj të ndihmojë.

Përshëndetje të gjtihëve, Fabiana
Selected response from:

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2purview (decision purview)
Fabiana Papastefani-Pezzoni
4enacting clauseKastriot Myftiu
3provisionvinie
3operative part (of the judgment)
Sherefedin MUSTAFA
4 -1disposition (disposition decision)
Translation Link


Discussion entries: 6





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
disposition (disposition decision)


Explanation:
I have heard it as disposition decision review (DDR). Hope this helps :-)

k

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-01-15 22:36:29 GMT)
--------------------------------------------------

Disposition - 1. Determination of a charge; termination of any legal action; 2. A sentence of a juvenile offender.

http://en.mimi.hu/law/disposition.html


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-01-15 22:54:01 GMT)
--------------------------------------------------

Term used in a sentence...

Appeal challenging sufficiency of the evidence for disposition decision was untimely when filed after probation was later revoked.

http://www.tjpc.state.tx.us/publications/reviews/05/05-1-14....






    Reference: http://acronyms.thefreedictionary.com/Disposition+Decision+R...
Translation Link
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Eva T: This is a total different word...
21 days
  -> No, it's not a different word. You are thinking of a different application of the term. Kate

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
purview (decision purview)


Explanation:
Si fillim, dispozitiv i një vendimi në terminologjinë ligjore (në Itali dhe në Shqipëri), me aq sa kam parë unë, do të thotë "një pjesë përbërëse e një vendimi". Fjala dispozitiv është shumë afër në të dëgjuar me "disposition", që Keti me të drejtë thotë se është mbyllje e një vendimi, por në këtë rast, me sa kuptoj unë nuk kemi të bëjmë me "disposition" se sa me një dispozitiv. Ky është në të vërtetë një term italian (në forma të tjera të gjuhës italiane do të thotë një pajisje, makineri, pjesë, aparat, etj) ku dispozitiv në terminilogjinë e së drejtës do të thotë edhe pjesë përbërëse e një ligji/vendimi.

Unë nuk para përdor shumë burime online, dhe më vjen keq që nuk ua tregoj dot, por tani kam parasysh dy fjalorë ligjorë me të cilët punoj, që më shpjegojnë këtë gjë.

Shpresoj të ndihmojë.

Përshëndetje të gjtihëve, Fabiana

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Coulson: Mesa kuptohet nga konteksti i pakët, bëhet fjala për: "Purview, scope"
10 mins
  -> Falemnderit Monika, ke të drejtë, edhe kështu e kam parë të përdorur.

agree  Eva T
18 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
operative part (of the judgment)


Explanation:
Other possibilities:
- verdict of the judgment;


Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 83

29 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
enacting clause


Explanation:
Ne Kosove, fjala 'dispozitiv' do te thote ajo pjese e nje vendimi ligjor e cila tregon ceshtjen per te cilen vendoset dhe cfare vendimi merret lidhur me te. Zakonisht vendimi gjyqwsor permban paragrafin hyres, dispozitivin, arsyetimin e tij dhe ne fund permbylljen, e cila zakonisht eshte keshtu: Nisur nga sa me lart dhe ne baze te Nenit X te Kodit... vendoset si ne Dispozitiv.

Kastriot Myftiu
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

151 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
provision


Explanation:
"dispozitiv' is a an act lower in rank than a law .

vinie
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian