ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Albanian to English » Law (general)

Gjykata per Kundervajtje

English translation: Minor Offence Court

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:Gjykata per Kundervajtje
English translation:Minor Offence Court
Entered by: Sedat Limani

21:12 Jun 27, 2009
Albanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Albanian term or phrase: Gjykata per Kundervajtje
Gjykata per kundervajtje eshte si gjykate komunale qe merret me veprat penale, por nuk mundem te gjej nje ekuivalent ne gjuhen angleze. Faleminderit per cdo sugjerim.
Anita Hoxha
United States
Minor Offence Court
Explanation:
Ky eshte perkthimi me i afert i mundeshem me gjuhen angleze. Ne Kosove Gjykata per Kundervajtje eshte i perkthyer si Minor Offence Court eshte po thuaja i njejti nivel me ato ''Municipal Court'' apo ''District Court''. Shih: www.osce.org/item/1199.html
Selected response from:

Sedat Limani
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Minor Offence CourtSedat Limani
5 +1Magistrates' Court
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Magistrates' Court


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Magistrates'_court

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva T
57 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Minor Offence Court


Explanation:
Ky eshte perkthimi me i afert i mundeshem me gjuhen angleze. Ne Kosove Gjykata per Kundervajtje eshte i perkthyer si Minor Offence Court eshte po thuaja i njejti nivel me ato ''Municipal Court'' apo ''District Court''. Shih: www.osce.org/item/1199.html

Sedat Limani
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jetalimani
1 day18 hrs