KudoZ home » Albanian to English » Tech/Engineering

Organizim dhe Planifikim

English translation: organization and planning


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Albanian term or phrase:organizim dhe planifikim
English translation:organization and planning
Entered by: Monika Coulson

18:57 May 31, 2002
Albanian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / Shkolla e ndertimit
Albanian term or phrase: Organizim dhe Planifikim
Lende e shkolles se mesme te ndertimit
Kozeta Elzhenni
Organization and Planning
Explanation:
"Organization" dhe jo "organizing" per te vetmen arsye se "organizing" nuk ekziston si emer, ndersa "planning" ne kete rast eshte emer. Me lidhesen "and" lidhen kategori te njejta gramatikore, nje emer me nje emer, nje folje me nje folje, etj.
Kur themi "organizing and planning" duhet te shtojme edhe se çfare, p.sh. "organizing and planning categories" (Ne kete rast te dyja jane "participles" ne rolin e mbiemrit).
Selected response from:

Diana Kristo
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Organization and Planning
Diana Kristo
5Organizing & Planning
Matthew Coulson


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Organizing & Planning


Explanation:
Dear Kozeta,

Emri ekuivalent i kësaj kësaj klase është Organizing & Planning.

Unë e kam bërë këtë klasë të tillë Online.



Matthew Coulson
PRO pts in pair: 44

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Organization and Planning


Explanation:
"Organization" dhe jo "organizing" per te vetmen arsye se "organizing" nuk ekziston si emer, ndersa "planning" ne kete rast eshte emer. Me lidhesen "and" lidhen kategori te njejta gramatikore, nje emer me nje emer, nje folje me nje folje, etj.
Kur themi "organizing and planning" duhet te shtojme edhe se çfare, p.sh. "organizing and planning categories" (Ne kete rast te dyja jane "participles" ne rolin e mbiemrit).

Diana Kristo
United States
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Matthew Coulson: I don't know what I was thinking when I wrote Organizing. I meant Organization, thus I agree with you.
2 hrs

agree  Anila Mayhew
1 day2 hrs

agree  Eva T
458 days

agree  aneta_xh
513 days