KudoZ home » Arabic to Polish » Poetry & Literature

macwaggi

Polish translation: makwagi


13:12 Jul 6, 2007
Arabic to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Arabic term or phrase: macwaggi
To podobno pan, któremu oddaje się ubrania do wyprasowania. I znowu prośba o polską transkrypcję :o)
Joanna Borowska
Poland
Polish translation:makwagi
Explanation:
مكوجي
prasowacz

znowu dialekt egipski
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
Dzięki, Adamie! Esperantiste też dziękuję, ale chodziło mi właśnie o transkrypcję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1makwagi
Adam Zakrzewski
5osoba trudniąca się prasowaniem
esperantiste


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
makwagi


Explanation:
مكوجي
prasowacz

znowu dialekt egipski

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki, Adamie! Esperantiste też dziękuję, ale chodziło mi właśnie o transkrypcję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk: pokusiłabym się nawet o makuagi - fonetycznie
29 days

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
osoba trudniąca się prasowaniem


Explanation:
to słowo w dialekcie syro-palestyńskim. Najbliższy mu semantycznie polski słowo będzie magiel a ściśle osoba pracująca w maglu

esperantiste
Works in field
Native speaker of: Native in ArabicArabic