KudoZ home » Bosnian to English » Art/Literary

paspartu

English translation: passepartout


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bosnian term or phrase:paspartu
English translation:passepartout
Entered by: Sanja Mihailovic

16:47 Nov 3, 2003
Bosnian to English translations [PRO]
Art/Literary
Bosnian term or phrase: paspartu
nažalost nemam nekog konteksta. Radi se o zbirci pjesama pod naslovom "Bjelina paspartua".
Je li to jednostavno list, ili?
Ulvija Tanovic
passepartout
Explanation:
Francuska reč i u engleskom se koristi u originalu (to je praktično podloga za sliku koja se vidi sa lica slike, jer je ram veći od dimenzija slike. Njime se dobija efekat veće slike. Može biti u raznim bojama)
Selected response from:

Sanja Mihailovic
Serbia
Grading comment
hvala :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2passepartout
Sanja Mihailovic
5 +1passe-partout
Said Kaljanac a.k.a. SARAJ


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
passepartout


Explanation:
Francuska reč i u engleskom se koristi u originalu (to je praktično podloga za sliku koja se vidi sa lica slike, jer je ram veći od dimenzija slike. Njime se dobija efekat veće slike. Može biti u raznim bojama)

Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 3
Grading comment
hvala :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxewa_markiewi
1 hr

agree  Gordana Podvezanec
3 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
passe-partout


Explanation:
kontekst je vazan, jer moze znaciti mnogo stvari:

-great grand master key
-grand master key
-master key
-passe-partout
-pruning saw
-two-man cross-cut saw
-blank ticket
-inside mortise
-boiler plate
-two-handed saw
-two man saw
ITD.

a nije isto sto i "passé partout" sto u prevodu znaci "prosao/isao/... svukuda/svuda/svugdje"


Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
3 hrs
  -> hvala:-)