KudoZ home » Bulgarian to English » Bus/Financial

вальор

English translation: value date


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:вальор
English translation:value date
Entered by: guernica70

12:20 Nov 12, 2003
Bulgarian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial
Bulgarian term or phrase: вальор
при парични преводи -пращат се на 3тир тук се получават същия ден, но имат вальор на 5ти примерно
guernica70
value date
Explanation:
това е датата, на която транзакцията се отразява счетоводно.
справка - богат личен опит :)
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
Blagodaria i na tezi, koito podkrepiha tozi otgovor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7value dateComtrans1
3 -1validity
Iolanta Vlaykova Paneva
3 -2is valid/ has its value at
Сергей Лузан


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
value date


Explanation:
това е датата, на която транзакцията се отразява счетоводно.
справка - богат личен опит :)

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Blagodaria i na tezi, koito podkrepiha tozi otgovor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lyubka Stambolieva
24 mins

agree  Deliana Totkova: vseki den se zanimavam s valuta-value date e tochniq termin:)
1 hr

agree  Natasha Stoyanova
1 hr

agree  Iolanta Vlaykova Paneva: saglasna sam,value e naj podhodjashtia prevod tuk :)
1 hr
  -> Колежке, не е до заядливост, а до акуратност и достоверност. Не ме разбирайте погрешно.

agree  Empty Whiskey Glass
2 hrs

agree  Dilliana Kouzmanova: bez komentar - tova si e. vidno ot izvlechenie po smetka kam vsyaka bankova referentsiya.
18 hrs

agree  Andrei Vrabtchev
2772 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
is valid/ has its value at


Explanation:
Good luck, guernica70!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-12 12:33:02 (GMT)
--------------------------------------------------

is due.

Сергей Лузан
Russian Federation
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: Oh, no, Sergei, the banking term is exactly value date
24 mins
  -> Sorry, could not remember the exact term at once. Found it, your answer is correct. 'value date' Re.: 14. New English-Russian Dictionary (3 vol.) 250,000 words ISBN 5-200-01849-8

disagree  Deliana Totkova: vseki den se zanimavam s valuta-value date e tochniq termin:)
1 hr
  -> Mea culpa, Deliana Totkova, I've found the exact term, see above.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
вальор
validity


Explanation:
or validity date

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: Колежке, откъде взехте този превод, любопитно ми е?
3 mins
  -> samo v balgarskata obshtnost maj sa tolkova zajadlivi:)