KudoZ home » Bulgarian to English » Construction / Civil Engineering

кабелен канал

English translation: cable tray


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:кабелен канал
English translation:cable tray
Entered by: kamelia_bg

10:28 Mar 8, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / От профил за строителната дейност на фирма:
Bulgarian term or phrase: кабелен канал
„През последната година са извършени следните проекти:
1. Ремонт на училища и детски градини
- ОУ „Л. Каравелов” – хидроизолация покрив и бояджийски работи
- ….
2. Подмяна на главен водопровод, канализация, кабелен канал и бетониране на главен път…”
Може ли да преведа „cable channel”?
kamelia_bg
cable tray
Explanation:
cable channel звучи двусмислено и може да бъде объркано с теревизионен кабелен канал

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-03-08 10:34:45 GMT)
--------------------------------------------------

cable conduit също би могло да се използва
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3cable duct
Milena Atanasova
3 +1cable tray
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cable tray


Explanation:
cable channel звучи двусмислено и може да бъде объркано с теревизионен кабелен канал

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-03-08 10:34:45 GMT)
--------------------------------------------------

cable conduit също би могло да се използва

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 204
Grading comment
:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Това го наричат кабелна скара електричарите. A cable conduit казват на кабелните тръби.
8 hrs

agree  minahadji
1 day7 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
cable duct


Explanation:
или cable trench. Cable channel може да се разбере като канал на кабелна телевизия.

Milena Atanasova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
12 mins
  -> Благодаря.

agree  klyunchev: Така го пишат англичаните. Има кабелни канали, скари и стълби - cable ducts, trays and ladders. Работил съм като преводач на монтажа на ел. часта на Таблетен цех 3 в бившата "Балканфарма" в Дупница.
8 hrs
  -> Благодаря.

agree  Miglena Loster: това или cable conduit
1 day7 hrs