KudoZ home » Bulgarian to English » Construction / Civil Engineering

Шениране(shenirane)

English translation: chaining


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:шениране
English translation:chaining
Entered by: klyunchev

13:01 Feb 5, 2009
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Bulgarian term or phrase: Шениране(shenirane)
Може ли някои да ми помогне с превода на думата шениране?Благодаря предварително
Deyan86
chaining
Explanation:
Лингво 12: измерение (расстояния) мерной цепью. Шениране идва от френската дума за верига - chaîne.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря много!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3chainingklyunchev
4bench-marking
Elena Marinova


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bench-marking


Explanation:
изпращам ти два линка за справка:
и двете страници имат бг вариант


    Reference: http://transgeo.hit.bg/Activities_en.htm
    Reference: http://www.transgeo-bg.com/en/
Elena Marinova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Срещал съм benchmarking за репериране. И на двата сайта (за една и съща фирма) шениране не е преведено.
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
шениране
chaining


Explanation:
Лингво 12: измерение (расстояния) мерной цепью. Шениране идва от френската дума за верига - chaîne.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 147
Grading comment
Благодаря много!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Koleva: chainage marking, installing chainage marks също
2 hrs
  -> Благодаря. Chainage са самите разстояния, ето пример тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Netherton_Tunnel_Branch_Canal

agree  Lilia Ignatova
2 days15 hrs
  -> Благодаря.

agree  atche84
3 days6 hrs
  -> Благодаря.