KudoZ home » Bulgarian to English » Economics

Устройствен акт (на фондация)

English translation: Charter of a foundation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Устройствен акт (на фондация)
English translation:Charter of a foundation
Entered by: Rumy

22:22 Sep 4, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / organization establishment
Bulgarian term or phrase: Устройствен акт (на фондация)
Става въпрос за Устройствен акт на фондация
Rumy
Charter of a foundation
Explanation:
My suggestion!
Selected response from:

C_Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Благидаря ви за отличния превод, наистина не става въпрос за учредителен акт, а за устройствен т. е. устава и структурата на фондацията, а не нейното създаване!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Articles of AssociationYuliyan Gospodinov
4Charter of a foundation
C_Metschkaroff


Discussion entries: 2





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Articles of Association


Explanation:
Устройственият акт на фондацията е де факто уставът на тази фондация, затова предлагам този превод.

Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
3 hrs
  -> Благодаря!

agree  Bojan Kicurovski
11 hrs
  -> Благодаря!

agree  natasha stoyanova
12 hrs
  -> Благодаря!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Charter of a foundation


Explanation:
My suggestion!

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благидаря ви за отличния превод, наистина не става въпрос за учредителен акт, а за устройствен т. е. устава и структурата на фондацията, а не нейното създаване!