KudoZ home » Bulgarian to English » Electronics / Elect Eng

спрягане на хетеродинния кръг

English translation: heterodyne circuit impedance matching


12:06 Feb 20, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Frequency converters
Bulgarian term or phrase: спрягане на хетеродинния кръг
Спрягане на хетеродинния кръг с кръговете на вхоното устройство и високо честотния усилвател. Спрягане в една, две, три точки.

Благодаря предватително! :)
Iva Ilieva
United Kingdom
English translation:heterodyne circuit impedance matching
Explanation:
...
Selected response from:

Sylvio Peshev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4heterodyne circuit impedance matching
Sylvio Peshev
3oscillator paddingklyunchev
3heterodyne circuit coordination
Trufev


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
heterodyne circuit coordination


Explanation:
Мисля, че спрягане е употребено в смисъл на координация.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 18

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
heterodyne circuit impedance matching


Explanation:
...


    Reference: http://www.google.bg/search?aq=f&hl=bg&q=heterodyne+circuit+...
    Reference: http://www.radiohobby.hit.bg/RFMatch.htm
Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oscillator padding


Explanation:
Лингво 12: сопряжение контура гетеродина oscillator padding. Сопряжение контуров 1) padding 2) tracking.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-20 22:06:18 GMT)
--------------------------------------------------

Английско-български електротехнически речник: tracking ... 3. рад. спрягане (кръга на хетеродина)...

klyunchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40