KudoZ home » Bulgarian to English » Energy / Power Generation

ОРУ - открито разпределително устройство/уредба

English translation: Open Distribution Device


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:ОРУ - открито разпределително устройство/уредба
English translation:Open Distribution Device
Entered by: Hemuss

19:16 May 14, 2005
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Bulgarian term or phrase: ОРУ - открито разпределително устройство/уредба
Реконструкция и разширение на ***ОРУ*** 400кV в ТЕЦ ...
Благодаря предварително.
Hemuss
Open Power Distribution Device
Explanation:
Тук имат предвид разпределително устройство, монтирано на открито, да кажем в подстанция.
Selected response from:

Yassen Tounev
Bulgaria
Grading comment
Това е, благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Open Power Distribution Device
Yassen Tounev
3distribution transformer/distribution system
Iolanta Vlaykova Paneva
2 -1outdoor switchgear или вижте останалите варианти в...
Vladimir Shapovalov


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ОРУ - открито разпределително устройство/уредба
Open Power Distribution Device


Explanation:
Тук имат предвид разпределително устройство, монтирано на открито, да кажем в подстанция.

Yassen Tounev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Това е, благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
1 day21 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
ОРУ - открито разпределително устройство/уредба
outdoor switchgear или вижте останалите варианти в...


Explanation:
outdoor switchgear


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?t=3251333_1_2
Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Yassen Tounev: Outdoor Switchgear е по-скоро за телекомуникации отколкото за ел.
7 mins
  -> и не сте съгласен с нито един от предложените на URL-то варианти???

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ОРУ - открито разпределително устройство/уредба
distribution transformer/distribution system


Explanation:
or
distribution panel
http://64.233.183.104/search?q=cache:6zD-eRUD5lkJ:www.global...

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian