KudoZ home » Bulgarian to English » Energy / Power Generation

суха разделка

English translation: preliminary cable termination


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:суха разделка
English translation:preliminary cable termination
Entered by: Trufev

06:50 Apr 24, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Bulgarian term or phrase: суха разделка
Направа суха разделка кабел НН - намира се в текст, свързан с изграждане а парково осветление; няма изречение, защото е списък от поредица с операции.
Spark
Bulgaria
preliminary cable termination
Explanation:
разделка кабеля cable termination - според Лингво 12
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dry/insulated laying
atche84
3preliminary cable termination
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
preliminary cable termination


Explanation:
разделка кабеля cable termination - според Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 19

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dry/insulated laying


Explanation:
специфичен жаргон - трябва да се гадае.
Полагане на кабелите (не проводниците, които са отделни, по една жица) трябва да става на сухо (в сухи изкопи, до сухи точки) или в изкопите на кабелите да се предвиди защита срещу влага (обикновено чрез засипване с пясък и чакъл).
Неутрализирането на навлажняването и заливането на кабелите в земята, особено в парковете, е основна грижа - иначе инсталацията ще изгърми

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8