KudoZ home » Bulgarian to English » Engineering: Industrial

цера помпа

English translation: cera pump


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:цера помпа
English translation:cera pump
Entered by: klyunchev

18:02 Jan 31, 2009
Bulgarian to English translations [PRO]
Engineering: Industrial
Bulgarian term or phrase: цера помпа
за съжаление, нямам контекст. От таблица, посочена е като място където се измерва дадена стойност
Valentina Novakova
Bulgaria
cera pump
Explanation:
http://209.85.129.132/search?q=cache:flx3MVz1scsJ:www.ubemac...
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3cera pumpklyunchev
3 +2sera pump
Atanas Dakov
Summary of reference entries provided
sera pumpklyunchev
Цера помпа
Daniela Koleva

Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sera pump


Explanation:
.

Atanas Dakov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lilia Ignatova: Има такъв вид мембранна помпа.
13 mins
  -> Благодаря!

agree  James McVay
35 mins
  -> Благодаря!

neutral  klyunchev: Няма логика цера да се пише sera.
46 mins
  -> Употребата на "cera" в цялото интернет пространство се брои на пръсти. Реших, че е имано предвид "sera", но по някаква неясна причина някой го е писал на български като "цера"

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
cera pump


Explanation:
http://209.85.129.132/search?q=cache:flx3MVz1scsJ:www.ubemac...

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Благодаря за линка, мисля, че точно за такава помпа става дума

Asker: а за контекста, таблица със стойности, измервани във връзка с прахозамърсяване при производство на цимент и клинкер


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lilia Ignatova: Предлагам да погледнете този линк. http://www.aquamakerbg.com/modules.php?name=Forums&file=view...
17 mins
  -> В него няма как се чете sera. Аз не оспорвам, че има по принцип "sera pump". Според мен "цера" не е "sera".

agree  Daniela Koleva
1 hr
  -> Благодаря.

agree  Boris Smolyanov
2 hrs
  -> Благодаря.

agree  atche84
17 hrs
  -> Благодаря.




Reference comments


52 mins
Reference: sera pump

Reference information:
http://www.sera-web.de/Produkte/Dosieranlagen/Komplett_verti...
От немски би трябвало да се чете зера (от имената във фирмата).

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

2 hrs peer agreement (net): +1
Reference: Цера помпа

Reference information:
"Циментовите силози: Готовият цимент се отвежда в циментовите силози чрез пневмотранспорт осъществяван с шнек, бавноходов елеватор и ***цера помпа***. От там цимента се извлича чрез пневматични силозо изпразнители. Всеки силоз има разрохваща площ с разреждащи касети.Завода има 8 силоза за цимент с вместимост 4500 до 5000 тона,от дъното на които чрез пневмотранспорт и елеватори се подава готовия цимент към пълначната машина."


    Reference: http://www.studentskigrad.com/znanie/data/proekt.php
    Reference: http://www.ubemachinery.co.jp/english/seihin/b_hand/cera.htm
Daniela Koleva
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  klyunchev: Да, всичко съвпада с въпроса и контекста.
21 hrs