KudoZ home » Bulgarian to English » Engineering (general)

пресевен анализ

English translation: screen/mesh analysis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:пресевен анализ
English translation:screen/mesh analysis
Entered by: Hemuss

22:26 Sep 16, 2007
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Bulgarian term or phrase: пресевен анализ
Става дума за анализиране на почви.

Благодаря предварително!
Hemuss
mesh analysis; screen analysis
Explanation:
Може би става въпрос за "ситов (гранулометричен) анализ", т.е. сортиране по едрината на зърната чрез пресяване на материала.
Selected response from:

RUJA
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2mesh analysis; screen analysisRUJA
3sifting/screening analysisGalya Ivanova


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sifting/screening analysis


Explanation:
Намерих една директива на ЕС, където са обяснени процедурите. Директивата е на БГ и ЕН, така че се надявам да ти помогне :)

Sifting е използвано като пресяване, а screening - като отделяне (на почвата)... Успех!


    Reference: http://www.customs.bg/uploaded_pics/docs.0.reg2454.bg.doc
Galya Ivanova
Netherlands
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mesh analysis; screen analysis


Explanation:
Може би става въпрос за "ситов (гранулометричен) анализ", т.е. сортиране по едрината на зърната чрез пресяване на материала.

RUJA
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: И аз имам усещането, че става дума за "ситов анализ", което го има в Кратък българско-английски политехнически речник.
11 hrs

agree  minahadji
3 days5 hrs