KudoZ home » Bulgarian to English » Finance (general)

обезпечение парични средства

English translation: collateral


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:обезпечение парични средства
English translation:collateral
Entered by: Kalinka Hristova

13:07 Aug 8, 2006
Bulgarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Consumer credits
Bulgarian term or phrase: обезпечение парични средства
Банката отпуска следните видове потребителски кредити: Потребителски кредит с обезпечение парични средства
Kalinka Hristova
Bulgaria
collateral
Explanation:
Kakto i v drugi sluchai, secure e Britanskiat termin, dokato americanskiat e guaranteed/collateral v zavisimost ot haraktera na zaema.

Iztochnici:
World Dictionary of Finance;
Dictionary of Banking & Financial Services (IMF)
Selected response from:

Efrosina Perry
United States
Grading comment
Клиентът прие превода с термина CASH COLLATERAL, макар че доколкото знам тези парични средства обикновено са под формата на депозит, но...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2money secured
Trufev
5collateralEfrosina Perry


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
money secured


Explanation:
Един пример: http://www.gemoney.co.uk/html/loan/loansectionpage.shtml

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihail M Mateev
6 mins
  -> Благодаря

agree  klyunchev
4 hrs
  -> Благодаря

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
collateral


Explanation:
Kakto i v drugi sluchai, secure e Britanskiat termin, dokato americanskiat e guaranteed/collateral v zavisimost ot haraktera na zaema.

Iztochnici:
World Dictionary of Finance;
Dictionary of Banking & Financial Services (IMF)

Efrosina Perry
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Клиентът прие превода с термина CASH COLLATERAL, макар че доколкото знам тези парични средства обикновено са под формата на депозит, но...