KudoZ home » Bulgarian to English » Finance (general)

Закон за договорите за финансови обезпечения

English translation: Financial Collateral Arrangements Act


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Закон за договорите за финансови обезпечения
English translation:Financial Collateral Arrangements Act
Entered by: Irena Alexieva

11:27 Jul 8, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / -
Bulgarian term or phrase: Закон за договорите за финансови обезпечения
-
Milena Atanasova
Financial Collateral Arrangements Act
Explanation:
Така се казва. Не знам какво друго пояснение да дам, освен да го проверите в Гугъл, ако искате. :)
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Financial Collateral Arrangements ActIrena Alexieva
4Закон за договорите за финансово обезпечениеSvetla Ignatova


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Financial Collateral Arrangements Act


Explanation:
Така се казва. Не знам какво друго пояснение да дам, освен да го проверите в Гугъл, ако искате. :)

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lyudmil: Само така вариант, БНБ са го превели Law on financial collateral arrangements
26 mins

agree  PMPT: Напълно съгласна.
1 hr

neutral  klyunchev: И аз съм за Law on...
2 hrs

agree  Svetla Ignatova: закон за споразуменията по финансовите обезпечения
19 hrs

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Закон за договорите за финансово обезпечение


Explanation:
закон за (споразуменията по) договорите за финансови обезпечения

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2008-07-18 13:10:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Законът урежда сключването, съдържанието и действието на договорите за финансово обезпечение.С договора за финансово обезпечение едно лице, наречено "обезпечител", прехвърля правото на собственост или учредява залог върху финансово обезпечение на друго лице, наречено "обезпечено лице", с цел да обезпечи финансово задължение

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2008-07-18 13:14:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Financial Collateral Arrangements Act - agree with this translation

Svetla Ignatova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian