KudoZ home » Bulgarian to English » Forestry / Wood / Timber

несклопени култури

English translation: plants not forming a canopy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:несклопени култури
English translation:plants not forming a canopy
Entered by: klyunchev

11:23 Aug 28, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
Bulgarian term or phrase: несклопени култури
Пълнотата (степента на насищане с дървесна маса на единица площ) не се променя в случаите, когато строежът по пълнота в момента на оценката е силно неравномерен, когато състоянието на насаждението е лошо и при несклопени култури.
Jivka Foster
plants not forming a canopy
Explanation:
Склоп на насаждение е canopy.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 12:46:46 GMT)
--------------------------------------------------

Може и trees not ...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-08-28 14:16:33 GMT)
--------------------------------------------------

Източник за склоп: Картинен терминологичен речник. Горско стопанство, ландшафтна архитектура, дървообработване и производство на мебели, дървообработващи инструменти и машини, екология, информационни технологии. Бълг.-англ.-нем.-гръцк., 2004 г., 380 с., + лат.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4plants not forming a canopyklyunchev
3unevenly planted and growing culturesnatasha stoyanova


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unevenly planted and growing cultures


Explanation:
unevenly planted and growing cultures that cannot form forest/plants' belt

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря! :)

Asker: Благодаря! :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plants not forming a canopy


Explanation:
Склоп на насаждение е canopy.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 12:46:46 GMT)
--------------------------------------------------

Може и trees not ...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-08-28 14:16:33 GMT)
--------------------------------------------------

Източник за склоп: Картинен терминологичен речник. Горско стопанство, ландшафтна архитектура, дървообработване и производство на мебели, дървообработващи инструменти и машини, екология, информационни технологии. Бълг.-англ.-нем.-гръцк., 2004 г., 380 с., + лат.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20