KudoZ home » Bulgarian to English » Law: Contract(s)

едноинстанционен процес

English translation: one (single) instance proceedings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:едноинстанционен процес
English translation:one (single) instance proceedings
Entered by: Lyudmil

10:18 Feb 9, 2007
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Bulgarian term or phrase: едноинстанционен процес
... по – бърз, ефективен и едноинстанционен процес...
Nikolay Duhnev
one (single) instance proceedings
Explanation:
Здравейте, ами по пътя на логиката ми се струва, че би трябвало да е така. Но не успях да открия доказателства в подкрепа на моята теория.
Selected response from:

Lyudmil
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. И аз нещо такова мислех да пиша.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1one (single) instance proceedings
Lyudmil
3one-stage process
Could-you
3one-stage legal proceedings
Trufev


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
one (single) instance proceedings


Explanation:
Здравейте, ами по пътя на логиката ми се струва, че би трябвало да е така. Но не успях да открия доказателства в подкрепа на моята теория.

Lyudmil
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря. И аз нещо такова мислех да пиша.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: В никой от моите речници (с български, английски, немски и руски) не открих логически свързаните думи едно-, дву- и триинстанционен. Странно. В Гугъл излизат на български и трите.
8 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
one-stage legal proceedings


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-02-09 10:36:16 GMT)
--------------------------------------------------

Вместо one-stage можете да използвате и single-stage legal proceedings.

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
one-stage process


Explanation:
...

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian