KudoZ home » Bulgarian to English » Law: Taxation & Customs

обратно проявление на данъчните временни разлики

English translation: ex-post taxation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:обратно проявление на данъчните временни разлики
English translation:ex-post taxation
Entered by: Kalinka Hristova

12:23 Mar 31, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Bulgarian term or phrase: обратно проявление на данъчните временни разлики
При изчисляването на данъчните временни разлики се използват приложимите данъчни ставки, които се отнасят за периодите на обратно проявление на данъчните временни разлики.
daivanova
ex-post taxation
Explanation:
http://www.investopedia.com/terms/e/expost.asp
Selected response from:

Irena Pizzi
Italy
Grading comment
Thanks for the link. It'll be very useful.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ex-post taxation
Irena Pizzi
3reverse manifestation of the tax temporary difference
Lyudmil
3reverse manifestation of interim differences pertinent to taxation
Pavel Tsvetkov


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reverse manifestation of interim differences pertinent to taxation


Explanation:
С уговорката, че не успях да намеря потвърждение в Google. Приемам, че става дума за словосъчетание, характерно за специализиран изказ в съответните професионални среди в България.

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reverse manifestation of the tax temporary difference


Explanation:
Така са преведени термините в Закона за корпоративното подоходно облагане. Аз лично мисля, че бих писал нещо от рода на "reversal of a tax timing difference", но това си е мое мнение :)


    Reference: http://www.bcnl.org/doc.php?DID=241
    Reference: http://www.nap.bg/files/file_download.pubdocument?p_doc_id=1...
Lyudmil
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ex-post taxation


Explanation:
http://www.investopedia.com/terms/e/expost.asp

Irena Pizzi
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks for the link. It'll be very useful.